成日都係咁,叫o個樣先做o個樣,永遠叫一次唔聽o既
番左大陸幾日,有曳又有乖啦~~其實你可以好乖ga, 但又唔知點解唔可以控制自己-.-
今日你寫d英文都幾深, 寫 mouse 同 monkey~~ 要你串埋我都知辛苦, 但都要串ga
尋晚半夜你比細佬嘈醒之後就冇訓, 太開心啦你, 今日開生日會, 一陣又番大陸~~
其實我知你已經乖左, 但有時我叫你唔好做o個樣o野, 永遠都係叫一次唔聽o既, 叫你一次唔聽我就會鬧你, 我知你好唔開心ga, 但我又忍唔到唔鬧你, 比d時間媽媽丫, 你又要乖, 媽媽又試下忍住唔好成日鬧你.好嘛 ?
今日起身你就即刻話..好o野, 明天番大陸咯, 已經諗定要帶d咩玩具上去.
頭先你又比daddy鬧啦, 比佢見到你正細佬..唉~~
今日因為媽媽約左姨姨飲茶, 所以要姨婆湊你放學啦~~姨婆仲帶你去麥當當喎~~~好味
成日叫你唔好走唔好走, 好啦...仆咯~~我知好痛, 抵你架, 唔聽話!!