12/12
琴晚又同小健*CHAT-3-成日提我一定要記得佢生日!!!!
你同我定啦=]我一定會記得既!!!!
識左4年,,,今年係第1次同你講"生日快樂"-V-
一定會被人打LU,,,,KAKA!!!
成1點先訓,,,,,6點就凍醒左-33333-
7:30返到學校,,,,HEA下.......
ASSB*8:10~8:50,,,,想我地死咩!!!!企左8個字&$%&#&
校長功力深厚牙>3333333333<
CH!N X2*聆聽,,,,抄答案,,,KAKA!!!
RECESS 1*玩下咁,,,,
IS X2*同晴子*YAOYAO*反下咁........
RECESS 2*HEA.........
PTH*總算合格!!!!39/60,,,,冇驚冇險!!!
但D答案亂答都合格!!!
GC*同COCO*W!NN!E*玩,,,,牙S!R唔理=]
傾計仔,,,,{$*@(%&#)(%&#^}傾完!!!!
LUNCH*OK好味啦-V-之後過2C HEA下咁!!!
ENG*W!NN!E*晴子*笑唔停.....搞到我又係度笑!!!!
其實我都唔知佢地笑乜.....我只係聽到W!NN!E*晴子*D笑聲.....
我就......好鬼想笑=]笑到肚痛-333333-
GEOG*笑笑笑笑.........孫S!R D笑功加強左-.-
放學*排左陣舞,,,,4:00閃人排波校隊....開場打....
LEN!E*被人話D頭髮係假既.....笑死左囉>3<
我地W!N牙!!!!5:30閃去睇社際,,,,5:40閃返家家!!!!
6:20返到..........訓左陣,,,,食飯!!!!研究我隻4足~
好快牙>33333333<I LV U!!!!
之後開腦,,,,E+冇野做,,,,功課未做過.....一陣加油先得!!!!
|