好期待啊~~~
9月4號
終於可以見番咁多同學&老師
希望唔好又有d咩阻滯la..
特別係學校方面
千奇唔好搞d 9月4號番去既活動
我一定唔會番
期待啊期待啊~~~~~~
唔知我可唔可以見番鍾老師,黃老師呢..?
珮容,希望我真係可以見倒你
之前約左話 番學校探......(閱讀全文)