今日
我睇左一篇日誌....
睇完之後,,
我好唔開心...
**個人發洩**
點解?!!!點解?!!!
佢地可以咁開心..
我唔可以..?!!!!!!!
我好想見多佢一次..
只係一次........(閱讀全文)