《回》
今日我會番去屯門啊..
終於可以過番果種生活...
簡直諗起都興奮...
呢d係唔係叫做''未出發先興奮''?
希望出街果時可以見倒佢地la...
另外.另外
我諗左一個故事.......(閱讀全文)