今日超大雨呀,食完Lunch走落停車場踢波,果鎮係落緊今日最big既一場雨,me衝左出去十幾秒已經成身濕曬,停車場D積水沉到去腳眼,如果日日都咁大雨,就好玩啦!!
6月啦,不過要考試啦,要考完試先開始放假,唔知使唔使試升呢,如果唔使就可以同同學周圍去玩啦,拿拿淋過左Form 2就算啦,祝同學考試攞高分!加油呀!Yeah