| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 25 日 星期日  |
td  |
分類: 茶茶; |
今日係大陸番咗黎~
去咗睇茶茶~
佢地唱果首歌好好listen~
haah~
molxx同ixx入咗去~~
我地叫你問~
你一定無~
當我肓KA咩??
不過......
茶茶今日無HELP人簽名~
鳴鳴鳴~
不過~
cherry姐姐俾咗幾張poster我地~
wokaka~
去咗m記食野~
ice-crem~
yummyyummy~
茶壇上唔到a~~
媽咪a~~~
有無人話我知why a??
|
網主回覆
死咗未??? Posted at 2010-04-27 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
pui523 於 2010-04-25 08:17 PM 發表:
cm:$
|
網主回覆
so sad~ Posted at 2010-04-27 01:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|