今日黎又係冇番,溫數學...好難,好多新野都未理解得掂=.=''
中文堂考口試,讀讀下流鼻水>0<..嚇死我,即刻吸番上去,不過都窒左窒==''
放學去左圖書館溫左一陣中文就走左,唔知點解個人唔多開心..唉
番到去訓左一陣就食飯,之後去左新場打波,見到david,幾勁
我要開心啊!!!!.....開心,where do you go? i need you and i miss you