今日做完了tsa,不知怎的,開始有d唔捨得3b.....
矛盾
下午去了譚公家,食蛋糕。
有很多人都去了,
其實我覺得我很難同他們玩得太熟,總有d唔同。
希望下年可以同kai朗佢地一班啦,如果e班全部都係個d淨係識
讀書,講野又爛ge人,我寧願入b班,d人可能唔太會讀書,但至少我可以同佢地玩到。