個 人 資 料`
暱稱: [[豪☆"
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`最 新 日 誌#

補上*
2007-10-09
2007-10-06
2007-10-02
準備訓覺


#分 類`

全部 (40)


`留 言 {cm}#

最近三個月尚無任何留言
 

#好 友 名 單`

 


2007 年 9 月 10 日  星期一


爆炸爆炸爆炸*

爆炸爆炸爆炸*個頭就快爆炸/3\..

話說朝早沖涼個陣,又用凍水淋落個頭到,但長得好慢*

平常地返學,上堂好專心,我想問做功課有咩用呢?

基本上你有留心聽書 N 真係經過腦思考就OK。

哈.所以,我返左學4日,未係屋企做過功課,本手冊又未用過*

而家D堂來來去去都1樣,中英數少不免,數學日日都好似有兩堂,

因為A.MATH+MATHS,數學既然有新野教*V*配方法(2次方程)

數學係到同堅傾計,有咩工岩我地做,傾完之後有M記,7仔,外賣,伙記,跟車*

個人認為跟車唔錯,人工幾高,但唔知點入手,淨做六同日又得唔得?

1個鐘30蚊,10個鐘300蚊,1個月2400蚊*V*

M記當1個鐘20蚊,4個鐘80蚊,1星期做3日就240蚊,1個月得960蚊/3\.

有介紹ADD我MSN,但我諗要最好係北區。

今日D堂寅係過得快,傾計既關係掛*

放學後去左上水買書+行街,好少野行,上水廣場好重香水味,又有香薰味..

OK啦,但好似太濃,.*放學個陣走個去C班,係入面聞到好重香水味,唔知邊個噴.

麻麻地啦..不過都淡淡地.。

5點幾出到上水,7點幾返到屋企,同堅返屋企途中又吹吹水咁*

返到屋企自己煮飯食,食完就即刻訓左係張床到,又玩左陣電腦。

咁又1日*繼續努力-3-*



 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]