爆炸爆炸爆炸*個頭就快爆炸/3\..
話說朝早沖涼個陣,又用凍水淋落個頭到,但長得好慢*
平常地返學,上堂好專心,我想問做功課有咩用呢?
基本上你有留心聽書 N 真係經過腦思考就OK。
哈.所以,我返左學4日,未係屋企做過功課,本手冊又未用過*
而家D堂來來去去都1樣,中英數少不免,數學日日都好似有兩堂,
因為A.MATH+MATHS,數學既然有新野教*V*配方法(2次方程)
數學係到同堅傾計,有咩工岩我地做,傾完之後有M記,7仔,外賣,伙記,跟車*
個人認為跟車唔錯,人工幾高,但唔知點入手,淨做六同日又得唔得?
1個鐘30蚊,10個鐘300蚊,1個月2400蚊*V*
M記當1個鐘20蚊,4個鐘80蚊,1星期做3日就240蚊,1個月得960蚊/3\.
有介紹ADD我MSN,但我諗要最好係北區。
今日D堂寅係過得快,傾計既關係掛*
放學後去左上水買書+行街,好少野行,上水廣場好重香水味,又有香薰味..
OK啦,但好似太濃,.*放學個陣走個去C班,係入面聞到好重香水味,唔知邊個噴.
麻麻地啦..不過都淡淡地.。
5點幾出到上水,7點幾返到屋企,同堅返屋企途中又吹吹水咁*
返到屋企自己煮飯食,食完就即刻訓左係張床到,又玩左陣電腦。
咁又1日*繼續努力-3-*




