琴日
我喺電腦胏吓我分咩班...
我以為我會入2a啦
咁我就喺2a果班睇
點知冇我個名喎
哈...
又點知
原來呢
喺2b喎
真係超開心囉
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^_____________________________________________________^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^6