[ Last edited by em6105 on 2009-10-23 at 11:23 PM ]
hotszkwan
暱稱: ■君kwan^@"◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-08-20
2010-07-31
2010-07-13
2010-07-08
2010-07-07
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 584
今日人氣: 84
累積人氣: 5823
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


2009-08-04 分類: 未分類

琴日

我喺電腦胏吓我分咩班...

我以為我會入2a啦

咁我就喺2a果班睇

點知冇我個名喎

哈...

又點知

原來呢

喺2b喎

真係超開心囉

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^_____________________________________________________^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^6

 

 






訪客留言 (返回 hotszkwan 的日誌)


ngayimshiu 於 2009-08-06 01:00 PM 發表:
點解咁開心?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



handsomerita 於 2009-08-05 01:55 PM 發表:
COMMENT`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



handsomerita 於 2009-08-05 01:55 PM 發表:
COMMENT`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wind_bell 於 2009-08-05 05:04 AM 發表:
點解寧願入2b都唔想入2a呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KeLlYloveU 於 2009-08-04 02:54 PM 發表:
cOmment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]