琴日米米米米3點幾戈陣叫我出去溫習,,本身我都話吾出gala= =
點知搵極都吾見左本語文書..唯有去喇,,去到將要溫既野影哂 = =
就去左影貼,,算吾算溫習a- -?
都ok好玩既,跟住就解散左
咁快就到今日na~~~今日既中文考試- -炆死人,點解要咁易,我溫得咁辛苦為乜
溫戈d全部吾出,出番d簡到咩咁既題目 灰暗-3-
今日中午同詩過左d時間之後~
本身係應承佢8點走,,~點知臭hi彤打尼話依家過去,我又吾識去..所以就6點幾就走左
好對吾住我bb~ sorry!!!
係囉,跟住就去左,食野丫,,狂影相咁樣~~跟住差吾多成澳門都比我行哂
攰死人-v-仲去埋影貼紙相添...真係好憎''某人''仆街尼,煩到嘔= =
總括尼講~今日還算不錯,,,考試喇!!!加油a ~仆你個臭街
琴日由夜晚溫到零晨
再由零晨溫到夜晚~~~
生物書不離手,,我溫得你咁辛苦...你張卷竟然同我咁易= =...真係作死佢
不過都好,放下一個心頭大石,我都好有信心會合格既...~ baby i love u~
聽日就係我最驚既生物考試喇-v-
好愁緒,,好彩大部分都係上次既惡魔測驗溫過,希望對考試有幫助喇
今日上堂調位,又多左個缺點,,唉點算丫..miss同我講-.-!我吾想d同學仔新完年之後就見吾到林家浩呢個人~_~!
想嚇q死我咩大佬~~~~~~睇尼我真係要再緊張d先再得..我一定要畢業
今晚就要博殺生物喇!!!希望明天會考到一個好成績~~~~
今日一堆堆功課,,,做左我一個夜晚~_~!
都吾明考試前夕都有咁多功課既~
後日重要考生物- -難到嘔
要比心機喇!!!!!!!!!!!!!!!