| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 10 日 星期五  |
| 命運.. |
分類: 未分類 |
人生有很多不同的際遇...
前天..同林sir食飯...商討了前途問題
些少迷茫...老實說...有了repeat的準備...希望能夠留番係金文泰
重頭來過...肯定會很努力..假如上天能給我一個機會
另外...暑期工方面...終於有人肯請我了xD
幫日本餐廳派傳單...十分高尚...三十蚊一個鐘
我幾個禮拜前曾經講過..
我學業又無...工作又無...錢又無...娛樂又無...女朋友又無
但是...這逐漸改變了..唔知下一樣會改變既又係咩呢..
無論如何...不要放棄...終有一日會挨出頭來
跌過落谷底...都能夠爬起來...任何人都可以
不要氣餒啊=)
|
| 發表時間:2009-07-10 03:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
| 如果... |
分類: 未分類 |
如果努力可以成功..我願意去嘗試
如果失敗可以令我進步...我願意承受
如果真心待人可以得到回報...我願意付出
如果打扮可以取得別人歡心...我願意去做
但係有時候..這並非必然
What doesn't kill me only makes me stronger.
I am now a lot stronger and I will keep on growing stronger
no matter how hard it's...i will overcome it! |
| 發表時間:2009-07-04 09:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 22 日 星期一  |
英文oral...  |
分類: 未分類 |
今日的英文oral呢..我真的一直在期待著
可能係因為中文oral的表現不太好..所以這次想有好表現..也有了壓力和緊張既心態
可是..最後都不是十分的好..除左題目幾難之外
組員中...有一個英文都唔識..有一個唔肯講野(一句起..兩句止)..另一個同我呢..就最多野講
但係..果個人D英文..聽到連考官都皺眉頭..我都聽唔明個同學up緊乜..一開始以為佢講法文-_-"
結果順理成章..我就係全組最好果個...所以individual response既問題亦都係最難
"how can get save in hiking?".....你叫我用中文講...我都唔知點講好..仲要無準備時間
會考過去了...下年repeat?i don't know..anyway..i will try my best...
染髮了... |
| 發表時間:2009-06-27 03:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 22 日 星期一  |
| 尊重 |
分類: 未分類 |
你把心拿出來交朋友..人地未必會同樣對待
有事就搵你..無事就睬你都傻
甘樣叫朋友?...唔該你地學識點樣尊重下人
我都係人黎架..我都有自尊...有時唔係一句對唔住就可以
你地可唔可以理下人地感受架?試下將心比己...
或許...朋友只得利用...
老實講..你地好討厭..一次又一次...恕我直言...我不會跟一些唔識尊重朋友既人做朋友
這樣太瞎了....這些朋友不要也罷"
朋友...虛假" |
| 發表時間:2009-06-22 01:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 14 日 星期日  |
| 夢" |
分類: 未分類 |
今日...去了久違了的圖書館
真係好耐無去過了...仲記得以前一朝早去排隊...然後要爭位既日子xD
教數...個腦生'秀'了..花了很多時間-_-"..韓志豪..加油!仲要一齊為冠軍夢奮鬥呢
前幾日...去左運動場跑步
運動..始終係還原基本步較好
唔知點解次次去都有好多小朋友
我每次都會同D小朋友玩既...
呢一次..我見個有個小朋友係我後面跑..佢係岩岩識講野好細個果D..
我問佢..'你攰唔攰呀?'..佢好含蓄甘望住我點頭xD...我話:我都好攰
然後跑走左嚕我..
雖然好攰..但係都要繼續跑落去
無論多苦..也不要放棄...因為這是我的夢 |
| 發表時間:2009-06-14 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|