THis.BE
hoube
暱稱: ar-BE
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喜歡您
超開心
新一年新希望新景象
該死的感冒
下學期第一天
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 586
今日人氣: 2
累積人氣: 7497
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


呢幾日GE心情就係冇心情 不屑 分類: 未分類

  呢幾日ge心情..可以話冇心情..!!!呢期做人又moon成成..果日考完試..就同d自友(自己d人@o@)去左黑sa燒烤..凸!!!霖住今晚又有得出動啦!!!點知-.-個搞手去左做飛機c..搞到我又見5到倨..!!真系心機都冇曬!!!激死朕>.<!!!好彩有人報串..話我的女神出了大6=.=...好彩..我的brother有場去..5系今晚就空虛啦..!!仲有!!!我個女神果晚仲未回番電話比朕><!!唉..搞到果晚..浦都冇心機,,,,果兩條地圖妹,,帶條辣妹黎辣我-.-...倨應該好彩倨系女仔..5系..hahaha...跟住我好老蕭咁走左...tomorrow!!!!眼訓到朕死-.-都系果句..出得黎浦..就預左要甩毛..!!!今晚再中西決戰皇朝..@o@...凸,,個borther真系5識做..叫我番總部..一去到就比人隊==...唉..好彩..總部off之後..皇朝我黎啦..!!!都系心思思打比女神..好野..倨地又黎玩,,!!5開心ge事..就系咁黎啦-.-唉!!!女神在胃痛..安慰她的不是我=.=比條狗公黎搶我飯碗..!!凸..跟住我就包公上身!!!(塊面仲黑過包公)..唉..我忍5住啦!!!我決定頻著勇氣向倨發問..結果..5洗講-.-....又一day啦....今晚決戰皇朝會!!霖住叫埋女神-0-..點知......倨5聽我電話-.-唉..真系衰多手,,早之就5sd比倨啦..so..我為有飲酒黎麻醉自己..真系比我成攻!!!我...........我..........爆能左-.-..唉,,她以失了身,,冇!!!霖起咁唱ja...跟住去阿洲拎車-.-凸..人衰行路打倒tu...車都抄能埋-.-...好彩我車技好,..我冇事..部車就.....5講啦..呢d咁ge衰野XD...訓到夜晚7點幾..殺去阿威屋企..打埋篇日記..gd..時間岩岩好..周公又穩我捉棋,,so..5吹住啦,,得閑多d十卜小弟啦..xd






訪客留言 (返回 hoube 的日誌)


FONgx3 於 2009-05-01 11:50 AM 發表:
=.=搞笑.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kit911126 於 2009-04-25 07:54 AM 發表:
做咩ar做咩ar!'\口/
2+黎我個blog 5使留言咁話na.wo!'
屎忽仔..'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAYLBO 於 2009-04-19 02:07 PM 發表:
^v^...cm!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah03 於 2009-04-18 08:51 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-04-24 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CaRmeN__ 於 2009-04-13 01:46 AM 發表:
=v=cm!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KuanFai 於 2009-04-12 07:05 PM 發表:
@@" 原來未留cOMment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fan192929 於 2009-04-10 02:31 PM 發表:
你篇日記好多女神le 兩隻字出現Wor!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KITU1220 於 2009-04-09 08:09 PM 發表:
出得黎浦..就預左要甩毛..!!!
哈哈..' 好好笑..
-_- 我戈晚係屋K訓緊教..所以聽5到TEL ..5係特登5聽 ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

     thx   cm
Posted at 2009-04-09 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kit911126 於 2009-04-09 12:01 AM 發表:
爆撚左..ha..'
乜你都知ge咩?'0v0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   hahah  a    知你勁啦     G.E.M
Posted at 2009-04-09 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yt4554 於 2009-04-08 09:53 PM 發表:
c
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]