| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
| 主題就係冇主題 |
分類: 未分類 |
琴晚出咗去皇朝,點之個場d人吾好玩so都係反反去恐龍....
前幾晚都係同呀偉渣住嫁車四維去,悶就反屋企,日子苦悶,辛苦命,時間又過得好慢wo .... 13號生日,12號搞 but 要等10號先知搞吾搞得成..... 琴日down咗呀G.E.M超多相呀正呀 HAHA
YAYA瑩真係好似G.E.M
好掛住您呀xxx,快d反黎啦 .....
林吾到打咩啦
|
|
|
re.豪bee' ; 而家唔系我逼得佢太緊' ' 佢系佢逼得我太緊' ; 你講ge野完全系相反.;用系我身上; ` 你幫住佢.我無計' ` 事實唔系咁'你唔知' ; 不過點都好.多謝你!
|
網主回覆
thx 快d好反就係啦 Posted at 2009-08-15 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
FONgx3 於 2009-08-15 07:09 PM 發表:
生日快樂~
|
|
|
MonGi 於 2009-08-15 03:00 AM 發表:
唷唷唷. 掛住邊個ah'哈
|
網主回覆
thx 掛住你呀 haha Posted at 2009-08-15 07:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KAYLBO 於 2009-08-14 11:56 PM 發表:
忘了你的生日添! sorry!補返:生日快樂!
|
網主回覆
謝了
Posted at 2009-08-15 07:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝了 Posted at 2009-08-15 07:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|