THis.BE
hoube
暱稱: ar-BE
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
喜歡您
超開心
新一年新希望新景象
該死的感冒
下學期第一天
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 586
今日人氣: 40
累積人氣: 7380
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


up happy day 因為.... 鬱悶 分類: 未分類

     唉! 今日又係到下雨,個天9警係米為四川過咗香ge 人而哭呢?  我就覺得係 可能呢排又有天災學校d野又吾色,搞到吾開心哇''''

               今日睇咗我死黨7頭先生ge BLOG仔 ,睇完之後有D火火地,因為我之前同佢GE經歷一樣,佢戈種FEEL 我都知係點 !

                           總有我都好撚憎戈條友(呀7個BLOG提到GE人)   總之就吾喜歡啦   FUCK THAY AT    to :duck sing






訪客留言 (返回 hoube 的日誌)


HIDE 於 2008-05-21 08:25 PM 發表:
heyhey yoyo!~i'll to be CM!~
hey!~阿be!~I黎撐場呀!~The frist 撐you場~

by HIDE
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  THX  HIDE         哈
Posted at 2008-05-21 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kenny_XD 於 2008-05-21 02:30 PM 發表:
cmcm' 多d去我個blog 留cm' 最緊煩到你* Sor'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾洗sor 你係我細佬 我吾幫你邊個幫你呀  okok
Posted at 2008-05-21 06:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



★小瑩↗ 於 2008-05-20 09:54 PM 發表:
呵,,,俾個cm你先la..
我不嬲都5係咁中意落雨=''=..
keke,,以我ge聰明才智,,>v我己經知你講戈個人係冰個na,,ka~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SISI 於 2008-05-20 09:49 PM 發表:
cmcm^^
第1次到*~哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   haha失散多年    你明嫁啦 sisi    thx 你ge  cm  wo   多d黎呀要
Posted at 2008-05-20 09:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DTong 於 2008-05-20 09:30 PM 發表:
^v^! 豪be哥子!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx   妹子tong       =3=
Posted at 2008-05-20 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TENG* 於 2008-05-20 07:47 PM 發表:
唉'
落雨好麻煩!!' 留返個令cM比你*! Haa*'
比心機吧^^
不如意事十常89* >33333
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx  糖糖姐姐
 
Posted at 2008-05-20 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



`×Kazuma|! 於 2008-05-20 06:38 PM 發表:
CMCM FOR U....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

      THX   KAKA  
Posted at 2008-05-20 06:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KKCHEONG 於 2008-05-20 06:27 PM 發表:
喔-.-"
第一遍,比個cm你*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係弟2呀  琴日戈遍我del  咗
   thx
 
Posted at 2008-05-20 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candy 於 2008-05-20 06:26 PM 發表:
俾個cm你la~^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   THX  
哈哈
 
Posted at 2008-05-20 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ma薯 於 2008-05-20 06:25 PM 發表:
我右黎睇kaka..."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  thx    kaka
Posted at 2008-05-20 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]