THis.BE
hoube
暱稱: ar-BE
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
喜歡您
超開心
新一年新希望新景象
該死的感冒
下學期第一天
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 586
今日人氣: 32
累積人氣: 7323
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 16 日  星期一   晴天


生活泛味 鬱悶 分類: 未分類

  自從知到留班之後,生活就冇咗色彩...... 因此就晚晚浦 晚晚飲搞到有d手緊tim 冇計啦鬼叫人一生出黎就係色得玩咩{我指我呀}    ,   浦完一反黎就訓一訓就差吾多成5點幾6點先起身,一起身又冇野做wo ,悶悶悶 !最悶就係冇野做 >>>  

                  等運到囉              好正ge細zoe要考試,努力呀 我支持您 wa         ...好想快d到24號呀 我地耀陽會慶,係我地ge大日子黎嫁!  又有得玩lu  戈晚一定會玩到好顛 haha 講住錦多先啦    細zoe +++++++油呀   

                                                                 by:ar-Be






訪客留言 (返回 hoube 的日誌)


HanG0023 於 2008-06-21 11:54 AM 發表:
豪be 我又cm啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   thx  thx  thx   zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 
Posted at 2008-06-22 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KKCHEONG 於 2008-06-18 01:15 AM 發表:
嘿嘿"
睇開點吧"
我的朋友
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  kaka  大家錦話啦   ~!!!!   朋友    路再難行,都要行下去
 
Posted at 2008-06-18 05:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



NumB_1323 於 2008-06-17 10:43 PM 發表:
cmcm 留班咪當打好個基初loo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx   cmcmcm
Posted at 2008-06-18 05:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



w66189166 於 2008-06-17 09:38 PM 發表:
CMCMCMCMCMCM....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

腸胃炎   呵呵   zzzzzzzzzzz
Posted at 2008-06-18 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DTong 於 2008-06-17 09:15 PM 發表:
哥哥哥哥!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

    555555555555555555555
Posted at 2008-06-18 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ㄨ守護℅文仔" 於 2008-06-17 05:31 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Posted at 2008-06-17 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kenny_XD 於 2008-06-17 11:14 AM 發表:
cmcm` 唔好浦咁多` 傷身`
by:::細佬` cmcm-v-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係係係係    thx  cmcmcmcm
Posted at 2008-06-17 05:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siucheng9294 於 2008-06-17 10:15 AM 發表:
= ='浦乜鬼廿,,,
休息下拉' 你甘得閒去搵工做仲好nar=.='
留班又吾系件壞事黎'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ge係ge   搵到工出糧請你食飯囉 haha  thx  cmcm
Posted at 2008-06-17 05:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bell1314 於 2008-06-16 11:02 PM 發表:
hihi,,,,留返個cm仔先!!
得閒上我個日記留個cm啦””
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OKOKOK  THX cmcmcm  一定去
 
Posted at 2008-06-17 05:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MON_1004 於 2008-06-16 10:26 PM 發表:
Cm``...唔好咁na...浦得多傷身牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx   cmcmcm
Posted at 2008-06-17 05:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]