THis.BE
hoube
暱稱: ar-BE
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
喜歡您
超開心
新一年新希望新景象
該死的感冒
下學期第一天
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 586
今日人氣: 22
累積人氣: 7362
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 25 日  星期三   晴天


澳門耀陽體育會會慶晚宴 愉快 分類: 未分類

係昨日係耀陽ge大日子,早上幫手出獅跟住反屋企訓覺因飲完酒,到晚上6點幾起身沖涼換3,原本係長毛車我去嫁點知,佢話我吾听佢電話,so 就走咗 我戈時係wc點听呀 !跟住就叫咗我老豆車我去,去到之後肥仔賢,水哥,富仔,肥能,旺財佢地係到玩13張我就一齊玩,不過我輸咗15蚊haha 晚宴完咗之後就同健哥長毛飲反杯,再去飲過......    過到去 ,我,長毛同肥狗3條佬係到飲 ,肥狗問飲幾多我話是但啦少少米得囉,佢就話細佬仔呀飲少少,係就半杯!比佢激一激好黎就黎啦 係未去知前長毛就同我講今晚飲死把7就           飲飲下肥狗問我係米吾開心,我話係    我中於忍吾住SD咗個信息比ZOE,佢就叫咗我同佢玩,開親都輸,飲到爆咗CAP,知後去咗肥輝戈邊玩,又係飲到仆街,知後死人LOK又話要隊ZOE,我當然吾可以比呢d是情發生啦,為有頂酒,最後英勇ge豪be就壯烈希生咗係wc到  ,出反黎見到長毛同呀富蚊g zoe佢地玩長毛wing wing地 我又對住呀lok講咗d吾應該講ge野搞到zoe錦嬲 係呢到講反聲對不起,我愛您先 .....吾知係米wing咗ge呀富冇啦啦捉住我愛人黎咀,眼都火爆買, 之後我就同長毛反入wc到,做咩梗係又嘔過啦嘔嘔下反出黎見到我ge愛人輕輕地機坐咗係到 ,我米走去囉茶比佢地飲囉 !   到走戈時又落狗屎 入反去坐坐下坐下訓買tim  起反身戈時d女子走灑,好彩肥能條女車我地反屋企我反到留下又嘔多一獲金ge ,總共一連四獲,kit到爆 反到屋企打比愛人愛人都反到去,金我就安心訓覺....起身沖涼msn 愛人叫我打日記就打咗錦多野.............by:hoube






訪客留言 (返回 hoube 的日誌)


KIpiii** 於 2008-06-29 11:45 PM 發表:
CM**WAWA*開心晒啦你'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx cmcmcm 開心只不過係表面野,內心就......吾講你都明啦 !
Posted at 2008-06-30 05:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovedung 於 2008-06-29 03:35 PM 發表:
cmcmcmcmcmcmcmcmcmcm f0r y0u' =]
弓喜弓喜 =)*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx          ../..../././././././././
Posted at 2008-06-30 05:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ㄨ守護℅文仔" 於 2008-06-29 12:21 AM 發表:
cm so happy^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx  文仔     哈哈
 
Posted at 2008-06-30 05:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIUCHA520 於 2008-06-28 02:48 PM 發表:
\ 3333/;! 咁幸福ge;'!
haha^v^`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

    都吾係錦幸福`姐    thx   cmcmcm
Posted at 2008-06-30 05:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siucheng9294 於 2008-06-26 03:58 PM 發表:
CM FOR HOUBE*3*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 yayayaya   thx   cmcm
Posted at 2008-06-30 05:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kenny_XD 於 2008-06-26 02:30 PM 發表:
唉xd' 你就爽到爆' 睇黎你都無咩事' 過番d正常人ge生活..' [ {sweet ''}]到爆'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sweet  吾係囉   只係表面 ,唉 你吾明嫁啦  !!!!!!!
Posted at 2008-06-30 05:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zoe_promise 於 2008-06-26 12:09 AM 發表:
我比長毛隊哥陣又唔見你過黎~"~
我2次嘔都係因為佢= =..!"
開頭以為長毛有排都未wing tim!!
點知玩多陣佢就訓底左,,,ha!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對不起     其實男仔包括我都好易訓底,就好似愛情錦,有時男仔吾知點開口同個女仔講.......唉成日收收埋埋      
對不起
對不起
對不起
對不起
對不起
對不起
對不起
對不起
Posted at 2008-06-26 07:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]