THis.BE
hoube
暱稱: ar-BE
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
喜歡您
超開心
新一年新希望新景象
該死的感冒
下學期第一天
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 586
今日人氣: 31
累積人氣: 7322
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 30 日  星期一   時晴時雨


....愛情如水,日子頹廢! 傷心 分類: 未分類

 係28同29呢兩日,我都冇搵過佢,因為27號戈晚我同佢傾咗我同佢最後ge一個電話,係傾電話ge過程同內容當中,我中於明白咗一d野.......原來係佢心入邊永遠都放吾低佢之前條仔,戈個人令佢又愛又恨,點講都好啦,佢選擇張佢留係佢個心入邊,一定有佢ge用意同意義!  so我再做任何野都比吾上佢前度男友...././././././././././唉愛情就係錦,會令人開心同吾開心,但係我都會等      歌都有得唱啦  我一直都在,您身後等待,等您有一天回個頭看我               28號戈晚訓到1點幾就起咗身去咗令昆屋企到飲酒,飲咗少少,吾知係米吾開心想一直飲到醉先走,但係肥龍同小曉吾比我錦做, 反到家冇野做等天光同豆奶樂去咗食早餐之後反家上網睇戲睇到中午4點幾就訓 一訓就訓到晚上1黠幾 起身睇歐洲足球錦標賽 我撐德國點知西班牙win咗,有d失落肥曉同肥龍就買咗德國書買 錦就吾見成100蚊 唉好彩呀永幫我買吾到炸吾係我又書錢呀 !kaka ...睇完就六野食,食完就開電腦睇古惑仔系列一睇就睇到3點幾....                                        心情@吾係幾好down 到hi錦 點解我會錦中意您!       Zoe                   
                                                      難過亦過難道我 
                                                          嫌損失未夠多 
                                                             早放手可減輕痛楚 
                                                                 不等泡沫給吹破 
                                                                     不想去知誰填補我 
                                                                         無悔在我還是我 
                                                                            任你多麼差錯 
                                                                               無謂去追問為何 
                                                                                  深知告別損失非我 
                                                                                      讓情人離別 
                                                                                         似水清洗我        

 

 

 

 

                          

   BY:HOUBE






訪客留言 (返回 hoube 的日誌)


NumB_1323 於 2008-07-02 03:04 PM 發表:
cmcm !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yt4554 於 2008-07-02 12:02 PM 發表:
KAKA..輸錢ar,,- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HanG0023 於 2008-07-01 02:03 PM 發表:
BE HAPPY...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siucheng9294 於 2008-07-01 11:05 AM 發表:
hoube*v*;
愛情就系甘架拉-0-
如果你系愛佢既話*v*`你實會想見到佢開心.幸福架ma*v*對?
竟然拎得起*v*; 就1定有方法去放低=D'
我sup 你>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kenny_XD 於 2008-06-30 04:46 PM 發表:
哥...吾好咁傷心' 等等LA' 可能第日佢就會覺得你好D'返到去你身邊'
睇到你咁...我都吾知點咁'........ CMCM' 企返起身la'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DTong 於 2008-06-30 03:52 PM 發表:
哥子,,,愛情就係咁..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]