...過路人...]]&^>x<
當個過路人
總好過當個平凡人
house0322
暱稱: 過路人
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
我ge msn
信你定吾信你?
好奈冇見..
...#=)♥毛毛雨...*
HAPPY NEW YEAR~
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 147
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


好奈冇見.. 鬱悶 分類: 未分類

禁多日冇打blog

大家系咪好吾開心呢?

**********************

有d人成日話我梗你ge好朋友啦..

但只不過系一個公仔.

佢系壞人?

吾知..

佢系好人?

一定吾系囉

雖然話系好朋友姐..

但系佢都系吾系我ge朋友來..

佢成日同d miss 講我壞話

咪當我吾知.

我系知ge

不過吾出來姐..

你小心d牙..

呵呵~

hoho!

kaka~

cmcm~

2010 年 2 月 16 日  星期二   寒冷


...#=)♥毛毛雨...* 鬱悶 分類: 未分類

今日,

我去左打工

.勁幸苦囉..

做野系這樣啦..

哭..

今日十分凍,

大家穿多d衣服牙..

******************

今日,

阿媽問我系咪拍拖,

我話吾系..

這真系吾系

吾知佢信吾信呢..

唉..

佢真成日以為我拍拖,

唉,

佢真系痴牙..

不過世上只我媽媽好..

呵呵~

今日講住這多先..