今日同平時咁悶
冇番學仲悶
冇野發生
下午2點幾醒左
打機打到5點幾 打左個電話比朱奶
哇哈 同佢玩三小好似傻左咁 千年難得一玩既三小俠= =''
我都唔知我自己講咩...收皮
打機算數
聽日番學訓覺算