今日又dict 一千問~~
一番到去~個個都拎住係度溫,,個個都好驚d咩家咩家果d (me2-_-)
小息終於做番果個精密儀器la-_- yeah!-.-
上va果陣,先發現唔記得搵家長簽名,, 不過算LA~都唔會得獎= =
lunch食KFC, 展.......庭同我地一起食~仲見到展瑜@@<----2個扮唔識~_~
跟住去左玩-.- 仲記得傻JOIN D野,, (仲話係全級第1- -)
唉~ 今次dict又係拎唔到100分!!! 我要+番10分><!!
因為上次冇家長簽名扣左10分...><!!
放學去左打波yo!
結果就番黎做news cut~-________-
仲有2日炸!! 希望win la-_- 同時希望同組冇咁多勁人-___-++
今次有曬消息~應該不會輸的吧>_<!!
Gag:去旅行要食咩??
去旅行~!搭車又搭船~快食保濟丸~~
^^Enjoy this gag~
|