小辣椒
howunkathy
暱稱: 小辣椒
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« July 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
今日真係好險...
其實我都想知點解會搞...
今日好好笑...
原來講左ge野做唔到,真...
今日好似有好多好野發...
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 756
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 24 日  星期五   雨天


呢幾日同立立,妹仔and藍藍好fd... 分類: 未分類

yoyo...終於冇再諗住佢la!!好開心...依家個腦只係有同立立,妹仔同藍藍ge野...今日我同妹仔and藍藍玩,我同妹仔夾埋玩佢,打到佢隻手紅哂!!好好笑...唔知點解朝朝都係果個謝天華司機,睇得多覺得唔好笑lu...唔知點解呢幾日好鍾意同立立玩.,之前我覺得佢好得意,又好人,我地打佢都唔會還手...真係爆好人!但係呢幾佢會還手,唉...今日仲比佢打到我隻手紅哂不過我都仲係覺得佢又得意又好人!!真係好鍾意同佢地玩...如果立立唔係咁細粒,一定好多女仔鍾意佢...!!

I love U






訪客留言 (返回 howunkathy 的日誌)


wa0903 於 2009-04-25 03:44 PM 發表:
踩場呀,
死開啦,
cOmmEnT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



藍藍 於 2009-04-24 10:22 PM 發表:
哼。。。佢成日都蝦我。!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SaNdY 於 2009-04-24 09:56 PM 發表:
係呀!我現家都好中意同你地玩呀!珍係好開心呀!今日珍係好好笑呀!我地係咁打呀藍藍,藍藍隻手比我地打到冇曬感,超好笑!
我都覺得呀立立好得意呀,不過佢珍係生得好細粒呀!如果佢大粒d,我覺得會有好...好..多女仔中意佢!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bebe3205 於 2009-04-24 09:48 PM 發表:
我以後都唔會還手架喇!!!XD
比你任打唔嬲...嘻嘻=]
我都好好好中意同你地玩架.......
祝我地友誼永固...!!


你的好朋友:
立立
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



白痴鏘 於 2009-04-24 09:47 PM 發表:
立立唔細粒都夠可愛啦,反而如果佢高番既話有可能冇咁得意-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ALVINwang 於 2009-04-24 09:41 PM 發表:
我認同立立唔係咁細粒,一定好多女仔鍾意佢!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]