| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 12 日 星期一  | |
| 好玩 |
琴日去左迪迪尼樂園玩.....超正..仲要第1次去喎...見到我最love o既有魯托勁想影相..但多人到排哂長龍..勁慘...睇果果米奇幻想曲要3D眼鏡磅真仲有水飛落黎..玩巴斯o既飛越太空山..快到牙媽都唔識得...巴斯光年星際歷險有2萬幾分..勁掂..之後去左幻想世界玩小熊維尼歷險記超令呀....咖啡杯就係我地最快..差d嘔呀...睇埋煙花就返屋企....zzzzzz......
|
| 刊登時間︰2006-06-12 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 22 | »
|