| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 6 月 13 日 星期一  |
| 好的事情:) |
分類: 未分類 |
有啲想學做調洒師呀! -v-
但又吾知邊到有得學喎? ><
仲有四日,,就考完試la! >v<
之後就連續放七日假,,爽YY呀! XD (計埋六,日)
21號開始放,,放到27號! xdd
好正呀,諗起都興奮呀! >0<
到時就可以見aH B啦! >V<
我的心一直溫習說服自己
最怕你忽然說要放棄

好可愛呀! >0<
想生番個呀..哈哈! >V<
|
| 發表時間:2011-06-13 06:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 168 | »
|