最後一天~明天要上學........唉~ 算了接受現實∼∼ 講開心野.....today去咗葵芳buy咗褲嘻嘻 ^^ 之後去咗水晶晶食甜品 食咗窩夫媽咪食夢幻水晶晶 又buy左牛奶廁紙筒好q~~ see下 夢幻水晶晶 牛奶廁紙筒
我第一次打QOOZA~本身吾想打但係好似好鬼得意 ......so打咗^^
today回到崇拜see咗bb^^ 又去咗cissy home ><打太鼓∼NDS呵呵好happy
好好過星期一 == 要留cm呀∼∼