今日好無聊,
比一個網友繁住。
佢巧繁呀!!!
成日繁住我!!!!
巧想打死佢呀!!!!!
比我知道佢係邊個,
佢一定死左!!!!
都唔知佢阿媽生佢做咩???
日日係到繁住人!!
我又唔係佢既女朋友!!!
我又唔知佢係男定女!!!
低能既!!!!
白痴都好過佢n倍啦!!!
大家同意既就留多D cm啦!!!!
今日好黑呀!!!
竟然係黑雨,紅雨同黃雨出齊!!!
仲要係我早上換完衫之後先講!!!!
要我換番衫!!!
黑到爆呀!!!
之後我就訓左一陣,
之後就睇TV。
之後就溫書,
溫溫下就訓左~
最鍾意訓教!!!!
訓完之後就睇TV。
巧想快D到8:30呀!!
就可以睇獅子、女巫、魔衣櫥!!!!
雖然睇過英文版,
但係未睇過中文版,
好想睇中文版呀!!!
今日同琴日一樣,
係學校極無聊地過.......
無聊都吐白泡!!
梁老師今日巧棒喔!!!
(梁老師係甲詩既老師。)
佢今日向我個班問邊個想加入甲詩,
講得巧快呀!!!
梁老師,
請受徒弟一拜!!!!
巧似番左古代!!
今日落巧大雨!!
唔知點解.......
點解........
點解唔記得......
唔記得點解咩~
呵呵~
低低地!!
琴日可忙,
冇寫到。
今日冇咩特別事發生,
日日都係黃浚銘同何智情恰我。
慘~
好無聊呀!!
今日係星期二,
今日要默書哦ing!!
無奈緊....
聽日要考試,
係吹笛仔o.....
可慘!!!
聽日要做專題,
o爆嘴!!!!!!
係一個6B班既friend teach 我既!!!!
但係...
我都未做曬份專題.....
喊緊呀!!!!!
今日知道[[黑糖群俠傳]]既劇情啦!!!
竟然冇Mei Mei係度!!!
連人氣爆登既鬼鬼都冇!!
但係好樣衰既小蠻就有!!
這張就係啦!!