| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 2 日 星期三  |
| 開左個新日誌,無聊轉下環境都幾好 |
分類: 未分類 |
哈哈哈
今日無聊開左個新blog,之前個個blog都冇公開過,呢個要公開啦,因為我以家都冇乜私穩,秘密就唔會係樹講啦,聽日要返學啦.’.又要收拾好心情返學啦,至閉d功課完全未做過,都唔知聽日要幾多條命先夠死,不過算啦,船到橋頭自然直哈,呢兩日我都好攰,玩到癲晒,太好玩啦,yaya,琴晚凌晨3點3收到個電話,原來係教王條友仔,嚇到我呆晒,咁鬼夜佢都仲唔瞓,條傻仔打我問我聽日係咪要返學真係無佢收,返學咁重要既日子都唔記得,都唔知佢個腦裝d乜,今晚要做功課啦好慘呀真係,仲有3日我就生日啦,真係好快,大個仔啦,哈哈,晏晝出左去玩左陣,返到屋企竟然做緊咩路de喎,睇左幾眼,覺得好鬼搞笑,哈哈哈哈,新一年新開始,希望今年唔好再發生咁多唔開心既野啦
今晚唔出街啦,今晚要抖足神瑩姐聽日既到來
祝大家新年快樂呀,仲有唔好唔記得我生日呀,一句生日快樂就夠啦,唔使送禮物比我呀
哈哈哈哈
|
|
|
筱ch!Ng`! 於 2008-01-02 09:34 PM 發表:
|
|
|
BKY 於 2008-01-02 08:42 PM 發表:
係到講個生日快樂先` 3日啊...是星期6了呢.. 星期5再講生日快樂吧`! 不說我是誰-3- 但冇理由黎左唔cm丫ma!
|
|