|
就到十月...
可能對你地黎講,呢個唔係一個好重要既日子, 對我黎講,就係等於判我死刑既日子...
十月二號, 係1b班選班長既日子, 我諗, 大部分人都會投馮敢希。
馮敢希辦事能力高過我, 我認。
我都知大家一定投馮敢希, 我唔想改變你既選擇。
其實,我都想做。
可能我之前好似一d都唔care ,but, 係呢一刻, 我真係好想做班長。
以前, 我真係好唔care呢個位, 後來, 我先發覺, 呢個位好值得我去做。
我性格就係咁, 好後知後覺,因為咁,我失去咗好多機會, 今次, 我希望唔好再錯失呢個機會。
希望大家投我一票! |