Create your own Friend Test here
 
]]* 
kai§kai§地◎bLoG※記※
留cM!!
如果唔留, 你就....!!!
huifung
暱稱: _____薯峰____♥♥ `
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區

  Leaderboard
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 
最新打既

2008-06-22
倦了•作罷
2007-12-15
2007-12-02
2007-11-25


你地既Cm

最近三個月尚無任何留言
 

我既fd!!


~十二宮格

最近沒有訪客



 
 
 
 
 
2007-09-30  晴天


2007 年 9 月 30 日  星期日

岩岩搞完個blog, 係咪令好多呢!["自誇中]"

想整到咁, 問下我啦!["冇人問]"

講返正題, 今日狂做功課!8:00做到10:00!["好耐咩?]"

唔識做news reading!["嗚~]"

搵人教下我!

冇喇!完~

[p.s.做咩我打字低能左咁多?]

 
 
 
 
2007-09-29  晴天


2007 年 9 月 29 日  星期六

訓左十幾個鐘,好舒服~(大懶蟲是也!)

跟住就玩msn同做功課!

原來葉詠雯知我block左佢....

真係對唔住呀!

無喇!完~

(p.s.數學要做2c 全部呀!!!!!!)

 
 
 
 
2007-09-27  晴天


2007 年 9 月 27 日  星期四

今日悶到嘔....

晏晝同馮敢希、超人同關靖堯去min cafe食,講返迎新營, 真係好好笑!

馮敢希話佢請,我同超人即閃!(re-quiz)點知都係我地自己俾....

re-quiz pass了!

 
 
 
 
2007 年 9 月 27 日  星期四

就到十月...

可能對你地黎講,呢個唔係一個好重要既日子, 對我黎講,就係等於判我死刑既日子...

十月二號, 係1b班選班長既日子, 我諗, 大部分人都會投馮敢希。

馮敢希辦事能力高過我, 我認。

我都知大家一定投馮敢希, 我唔想改變你既選擇。

其實,我都想做。

可能我之前好似一d都唔care ,but, 係呢一刻, 我真係好想做班長。

以前, 我真係好唔care呢個位, 後來, 我先發覺, 呢個位好值得我去做。

我性格就係咁, 好後知後覺,因為咁,我失去咗好多機會, 今次, 我希望唔好再錯失呢個機會。

希望大家投我一票!

 
 
 
 
2007-09-26  晴天


2007 年 9 月 26 日  星期三

默書得57分,好慘

作文仲死,46.5.....

不過,最近d黑野冇再發生係我身上,算係咁啦!

中秋節,唔可以人月兩團圓咁過,因為老媽子個老細唔俾佢返,希望得啦!

 
 



 

 

 








 
唔好走住!!!留cm牙~~~~