呵呵呵
由於之前冇咩時間..
所以okay耐冇打blog.\/.
而+打反先..
新學期...
班主任=wan chi dong {好似係咁串}= ="
英文=miz yeung {新老師...勁串!}
中文=miz yuen {唔慣佢講普通話<3}
maths=班主管{好好人@v@}
hist=腐朽<3超正=]
c.hish 吳嘟嘟 {gag gag地=]}
geog=袁sir{好人但係悶= =}
日日上堂...
一係傾計
一係訓覺
冇野做既,,,
但係...
有d同學都ok gag=]