|
|
2008 年 4 月 12 日 星期六  |
| 2008-04-12 |
分類: 未分類 |
琴日唔想打,所以冇打到!
今朝,一早起身!
返學=3="
8點鐘之後一直練啦!
練左2個鐘,最少既一次呀!
開心死!之後,呀生佢地放息!
直到夠鐘!我同擦膠同呀生重有馮斌斌玩5花大(幫)
呀生被逼要俾我地(幫)住!
佢果陣超串咀!
馮灝斌玩謝佢,果陣笑鬼死我!
但係因為夠鐘!所以呢,,,放佢走!
之後我同擦膠係西面換衫,之後出去買野食!
之後,返學校,見到楊光耀!同佢傾左兩句就走人!
返去西面,食完野,就等老婆放!
等等等,,,夠鐘喇!老婆放左之後,傾左陣電話!
有個F.1仔講我囉!估唔到自己咁出名!
之後,肥中走左落去,,,,搞我!
嗚.....條腰帶搞到我成個女人咁!激死!
之後走左陣,老婆話走人!
之後肥中趕我走!我袋都冇羅就走左!
之後送左老婆Lu!
去到果條路到,唔開心呀!
諗返禮拜四晚,,,,
算啦!今次老婆唔俾我望!都冇再講!
開心唷!不過呢!又有少少野搞左出黎!
不過,老婆好錫我呀!
我愈黎愈愛你呀老婆!
之後,老婆返上樓,我就返學校!
羅返個袋同等擦膠!
12點半到啦,咁就走人,之後行行下,同擦膠跑囉!攰死我
去到慈中...竟然會見到何梓!
世界真係好細既姐!
之後返屋企, 攰到我死!
晏d就用電腦!
直到下晝!
6點幾訓左陣!之後食飯,沖涼,之後又打機!
同老婆傾計!唷哎,,,開心死我了!
我愛你呀老婆!永遠永遠呀!啜,,,卜!
|
|
|
PrincesS_LovE*]■家姐'' 於 2008-04-14 07:58 PM 發表:
Cm*'' DEL 晒人地果D''... 有d狗''-3- 努力D吧,,May-be會有個第1既''
|
|
|
洛=] 於 2008-04-13 06:56 PM 發表:
|
|
|
老公,,最近都遲左1留cM><"" 冇左個第一'''' 下次要加油先得牙我!!哈哈-口-''''
|
網主回覆
下次我del哂快過你D人既CM,俾你第1!好冇呀老婆! Posted at 2008-04-13 03:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mmilkk 於 2008-04-13 12:21 PM 發表:
|
網主回覆
多謝CM! Posted at 2008-04-13 03:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
岩岩之嘛..雄B..XD 係我D FD..個個都做左BB.X) 好快就尼多次..鬼叫你效率高咩.."咁快就回到我既Cm..=) 好事尼既xdd
|
網主回覆
做左BB添死得!
我做野效率不嬲都咁高嫁啦!
不過有時做野效率底之嘛! Posted at 2008-04-13 03:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝CM!
我幾時做左雄B?? Posted at 2008-04-13 10:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Sam-] 於 2008-04-13 01:31 AM 發表:
|
|