雄仔~~日誌=3="
hung15
暱稱: 雄仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
2008-05-02
以後,再也不會打Blog...
2008-05-01
2008-04-30
2008-04-28
文章分類
全部 (37)
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


2008-04-12 分類: 未分類

琴日唔想打,所以冇打到!

今朝,一早起身!

返學=3="

8點鐘之後一直練啦!

練左2個鐘,最少既一次呀!

開心死!之後,呀生佢地放息!

直到夠鐘!我同擦膠同呀生重有馮斌斌玩5花大(幫)

呀生被逼要俾我地(幫)住!

佢果陣超串咀!

馮灝斌玩謝佢,果陣笑鬼死我!

但係因為夠鐘!所以呢,,,放佢走!

之後我同擦膠係西面換衫,之後出去買野食!

之後,返學校,見到楊光耀!同佢傾左兩句就走人!

返去西面,食完野,就等老婆放!

等等等,,,夠鐘喇!老婆放左之後,傾左陣電話!

有個F.1仔講我囉!估唔到自己咁出名!

之後,肥中走左落去,,,,搞我!

嗚.....條腰帶搞到我成個女人咁!激死!

之後走左陣,老婆話走人!

之後肥中趕我走!我袋都冇羅就走左!

之後送左老婆Lu!

去到果條路到,唔開心呀!

諗返禮拜四晚,,,,

算啦!今次老婆唔俾我望!都冇再講!

開心唷!不過呢!又有少少野搞左出黎!

不過,老婆好錫我呀!

我愈黎愈愛你呀老婆!

之後,老婆返上樓,我就返學校!

羅返個袋同等擦膠!

12點半到啦,咁就走人,之後行行下,同擦膠跑囉!攰死我

去到慈中...竟然會見到何梓!

世界真係好細既姐!

之後返屋企, 攰到我死!

晏d就用電腦!

直到下晝!

6點幾訓左陣!之後食飯,沖涼,之後又打機!

同老婆傾計!唷哎,,,開心死我了!

我愛你呀老婆!永遠永遠呀!啜,,,卜!






訪客留言 (返回 hung15 的日誌)


PrincesS_LovE*]■家姐'' 於 2008-04-14 07:58 PM 發表:
Cm*''
 
DEL 晒人地果D''...
 
 
 
有d狗''-3-
 
 
努力D吧,,May-be會有個第1既''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



洛=] 於 2008-04-13 06:56 PM 發表:
-.-CM,~ 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ton6a17321 於 2008-04-13 05:44 PM 發表:
cm~cm~ 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MaNDy_0128 於 2008-04-13 12:48 PM 發表:
老公,,最近都遲左1留cM><""
冇左個第一''''
下次要加油先得牙我!!哈哈-口-''''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次我del哂快過你D人既CM,俾你第1!好冇呀老婆!
Posted at 2008-04-13 03:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mmilkk 於 2008-04-13 12:21 PM 發表:
CM=]]]]]]]]]]]]]]]]
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝CM!
Posted at 2008-04-13 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IRENE14 於 2008-04-13 10:38 AM 發表:
岩岩之嘛..雄B..XD   係我D FD..個個都做左BB.X)
好快就尼多次..鬼叫你效率高咩.."咁快就回到我既Cm..=)
好事尼既xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做左BB添死得!
我做野效率不嬲都咁高嫁啦!
不過有時做野效率底之嘛!
Posted at 2008-04-13 03:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IRENE14 於 2008-04-13 10:25 AM 發表:
雄B..嘻**
cM你..記得回喔*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝CM!
我幾時做左雄B??
Posted at 2008-04-13 10:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sam-] 於 2008-04-13 01:31 AM 發表:
第1,,,
ya,,,
多得膠中保佑,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]