雄雄曰記
?_?好好睇嫁>w<
hung2007
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1025
hung2007
暱稱: Xx雄xX
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2007-12-19
•
2007-12-01
•
2007-11-25
•
2007-11-19
•
2007-10-01
文章分類
•
全部
(20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2007 年 12 月 (2)
•
2007 年 11 月 (2)
•
2007 年 10 月 (1)
•
2007 年 09 月 (1)
•
2007 年 08 月 (1)
•
2007 年 05 月 (2)
•
2007 年 12 月 (2)
•
2007 年 11 月 (2)
•
2007 年 10 月 (1)
•
2007 年 09 月 (1)
•
2007 年 08 月 (1)
•
2007 年 05 月 (2)
•
2007 年 04 月 (8)
•
2006 年 12 月 (1)
•
2006 年 11 月 (2)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 59
今日人氣: 3
累積人氣: 1025
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2007 年 5 月 31 日 星期四
2007-05-31
分類:
未分類
^^傻牛^^
>>>>>生日快樂<<<<<
.........今日反得開心D啊.......
雄上/.....
發表時間:2007-05-31 01:54 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 hung2007 的日誌
)
牙妹.. 於 2007-08-17 10:08 PM 發表:
re..家姐貓貓
係喎!!牙哥成日都唔打日記..
真係呀!!想睇下佢打日記嫁嗎..
但佢又唔打喎!!
哥..快D打番日記啦!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
你親愛的貓 於 2007-08-17 01:30 AM 發表:
呵,阿哥怕醜,,
唔好甘話佢啦^^
哥,繼續你ge日記。
i hope
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cow 於 2007-06-07 10:41 PM 發表:
送吾送係佢架自由
送吾送都無咩所謂啦
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
丫妹.. 於 2007-06-07 06:09 PM 發表:
RE..丫嫂
佢自己講既..佢送唔送唔知佢啦!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cow 於 2007-06-06 10:40 PM 發表:
你又知佢買左?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
丫妹.. 於 2007-06-06 07:40 PM 發表:
re:丫嫂
丫哥咁衰呀..
連禮物都唔送俾你..
真係衰呀..買左又唔送
係唔係唔咁送俾你呀..XD""
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cow 於 2007-06-04 10:38 PM 發表:
TO:施嘉
佢有送生日禮物俾你
但無送俾我
大家扯平啦
你吾好甘燥
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
丫妹.. 於 2007-06-03 09:22 PM 發表:
丫哥..咁丫嫂生日你又咁有時間為佢而打日記..
偏偏我生日你就話冇時間為我打日記..
咁呢D唔係偏心仲係咩呀..><""
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cow 於 2007-05-31 10:26 PM 發表:
橙:暫時未收到佢架禮物
施嘉:你生日果時,佢只係一時吾記得左打姐~~
吃埋曬呢D干醋
肥雄:承你貴言
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
丫妹.. 於 2007-05-31 09:28 PM 發表:
丫哥..你偏心啦!!
丫嫂生日你就為佢只打日記..
我生日又唔見你為我只打日記喎..
你得..你好野..我記住你..
RE..橙橙
丫哥連日記都為佢只打啦..
咁禮物緊係好快送上啦..=]]""
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
唔係唔記得係無時間打姐
Posted at 2007-06-01 12:45 AM [
編輯
] [
刪除
]
1
|
2
|
»
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 hung2007 的日誌
]