巳被盧小姐叫做茗茗=.=''''
通識愈黎愈happy
科學愈黎愈想訓
-------------------------------------------
pe堂搞哂gag
我地打閃避
2a1同2c打到1對1
阿汶哥hi大哂
左國巨叫佢俾波佢
真係俾左= =
搞到輸
teddy仲gag
本身佢以為冇帶3
上返課室
枱既下面
有佢既3
笑哂
-----------------------------------------------
今日得罪哂d女仔
但係都唔打人既
流到佢地
又話打
吹大d阿
|