|
|
2010 年 9 月 23 日 星期四  |
| 2010-09-23 |
分類: 未分類 |
琴晚係(雲日??)廣場煲
係之前走去買左4盒
行行下見到劉星初(係唔係咁叫)
冇啦啦對住我講句kai 子
個時係天華
咁我冇理啦跟住
行左去天恩
見到翟偉長
問我借電話= =
話搵劉星初
搞到我囧
跟住返返頌富
出到門口又見到中指
叫我一齊去= =
但係我約左人麻= =
去輕鐵站等謝生
同
lok哥同關國林
我地就行過俊雲軒個邊
行行下見到丘偉良個d人
lok哥就唔知點樣就拉左丘偉良過黎
高手...
行去廣場搵位
搵完搵d人叫我搵阿嫂過黎一齊煲
搵完慢慢煲啦
煲完好多人散
6個變4個
lok哥話送阿嫂返歸wo
阿嫂又話去臭河睇下
行行下由天澤去左天恩
咁我就順路返歸算
返到去沖個涼食個面打陣機訓
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 99 | »
|