我只想身體健康
2008 年 9 月 6 日  星期六   時晴時雨
我只想身體健康


去左大圍買旗 疲倦 分類: 未分類

琴晚同明德sms睇下今朝去邊到食野,,,,
我地約左今朝7點到大快活到食早餐,,,
我今朝6點半到起左身,,,搞左好多野我先出門口大約係6點11到啦,,,
過到去,,,明德打電話過黎叫我搵定位先,,,,
我差唔多坐左3個字到啦,,,明德就到左啦,,,,之後我地就叫野食,,,
我叫左個A餐食^^有火腿,,面包,,蛋同埋一杯凍奶茶,,而明德整係叫左杯凍檸茶,,
好似係31.8元,,,都唔洗我比嫁,,,明德請我食嫁,,,,既好人呀,,,
到8點我同wk就出去點名,,,之後就開始買啦,,,,
買到差唔多10點3到明德就過黎探班,,,
過左陣佢就去另一到探班,,,到11點半我地就返返去火車站到assenble,,,
等埋彭sir點名,,我地就everyone都要拿旗袋返學校,,,返到校學放哂d袋就dismiss,,,
之後就同飯筒,,大女,,傻潘,,ac去m記,,,我地食完野就上去wk屋企打麻雀,,,
我地玩到4點幾就返屋企啦,,,
打住咁多先啦^^

ps:訓得個4個鐘到炸,,,好Q累呀,,,打完之後去左訓教lu

發表時間:2008-09-07 01:31 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 hung94 的日誌)


dogsolove_95 於 2008-09-25 08:13 PM 發表:
halo~
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cwt_love61 於 2008-09-25 07:27 PM 發表:
COMMENT...
好好玩呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo19950314 於 2008-09-12 08:46 PM 發表:
CM=]買旗好啊>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chloe0521 於 2008-09-10 08:25 PM 發表:
訓囉..哈哈
冇人唔比你訓bo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yukiwa 於 2008-09-08 08:29 PM 發表:
cm`
ps:訓得個4個鐘到炸←咩意思先?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OoACoO 於 2008-09-07 04:53 PM 發表:
cm仔,搶一!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





hung94
暱稱: ~肥bee~
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
最近訪客
最近沒有訪客