今日同肥超去太和游水...好彩好好天...!
曬紅左...開始我曬黑既第一步...!
冇幾耐2個女仔黎左...唔知叫咩名...好高個2個...哈...
then 一齊去m記...好耐冇食lu...暑假要游游游...