今日同朋溫書...作文...可惜還未作完...
正想到大埔游水...可惜洗池...!別要玩弄我吧...!
七個大男人回粉嶺游...玩捉迷藏...太好玩了...!
游了十多個池...累了...見人踢波...可惜...就發瘋了!!~
朋與卿...不要這樣吧...