個風真係勁...走左都橫風橫雨...搞到等左7個字的士...8點半先返到學校...好彩唔記名...
個的士司機講d野超搞笑...個名又叫侯建華...笑足全程...如果hk 多d咁既司機就好啦!!!
今日早上同lunch 都沖涼...個天真係好...7點幾去自修室...同毛傾左個幾鐘計...哈...