嘻嘻""
隔左兩年再之去睇戲,哈哈^^太耐冇睇啦何?
唔知點解今朝超想去睇戲喎,就係msn到搵人同我去睇啦,
又點知冇人online,牙軒一online就叫佢去睇,
又約唔到人睇喎,我同我表弟同牙軒一齊去啦。
本來想去睇「死亡筆記」既,點知得設四個單丁位。
我頂!!!冇得睇...
跟住就買左「軍曹大電影」,哈哈
四點二先入場,跟住就去左寸當當到食野,坐酊4點再行過去睇戲,
哇頂!!!去到個陣勁多細路,係得幾個好似我地咁大個d人去睇,
其他全部都係細路黎架啦...
睇完就返屋企啦。聽日可能又去睇。係咁多...
二零零六年八月十日下午九時五十分
|