| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 26 日 星期日 |
 |
|
|
好耐冇打過日記啦
|
希望你知道,我真係識得點樣去退出,
兩個人o既愛情,再苦都係甜,三個人o既愛情,再甜都係...苦.
同你短短o既日子裡面,我真係過得好開心,因為我知道我搵到一個
好適合我,我會好愛佢o既人,不過你一早已經有左佢,我重有d咩可以
做到,唯一可以做o既,只係希望你可能開心d咁生活落去,我
亦都希望,總有一日我可以搵到一個比你更愛o既人...
我曾經聽過有人講,自己最愛最愛o既人,一定唔會係同佢一生
一世生活果個,我終於知道依句說話背後o既意願...而且你已經
成為左我心中依個人...
 |
| 刊登時間︰2006-02-26 10:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 82 | »
|