●×''"放手*\/\。才是擁有×°|

                                              

 

 


hungtsan03
暱稱: ▊牙∼〝︴ReD
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
http://www.xanga.com...
電信盈科
搵到工啦 ^^
落去玩 ><"
00000000000000
文章分類
全部 (82)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 82
留言總數: 61
今日人氣: 20
累積人氣: 2454
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
   
2005 年 8 月 20 日  星期六 晴天

 

 

第7集

 

第7集:
鐘響啦...集隊..上到班房.miss話叫我地自己搵個位...我就求其坐一個.,T 見到我就即刻走個泥同我座,我 d fd 就覺得好唔知點咁..佢地就坐我地前面,之後都係攪d開學既野啦,kk都係同我一班,佢都知T係邊個..而我 d fd覺得好奇囉..因為我冇同佢地講過架...so 佢地好出奇囉.....同埋我知我有個fd( a) 好似love佢.

我d fd 問我做咩會同佢咁熟,我都唔知點答佢地,可能我唔想公開我同佢既關係啦,但 a 就成日問我佢 d 野,因為T係外校泥,所以識唔到 d fd...咁我lunch就要同佢食啦,同埋我d fd咁,好似好怪咁,a 已經擺到明係想溝 T 既,有次同 T 傾電話

我 : 喂.你鐘唔鐘意a呀 ( 固意問既 )
T : 唔鍾意
我 : 點解呀.你地好似傾得好埋架喎
T : 傾得埋唔代表鍾意架
我 : 佢唔好咩
T : 冇 feel 就係冇feel 架啦
我 : 係咩..佢好鍾意你喎
T : 我知呀..佢日日都打電話泥同我傾..好很煩呀
我 : 咁人地鍾意你先會日日打比你架姐
T : 咁我日日都有打比你架喎
我 : 好似係. . ..... . .. ..但 a 幾好呀
T : 好咁又點..我鍾意既係得一個人
我 : (知道邊個囉 )係呀..星期六去唱k喎..a 叫 T : 你去唔去架
我 : 唔啦..我要返ive呀
T : 咁我唔去啦
我 : 做咩唔去姐
T : 你唔去我咪唔去囉......
( 我有電話入 係a )
a : yy呀..星期六著咩3好呀.. T 鍾意咩3架
我 : 唔著3 佢最鍾意
a : 妖..講堅呀
我 : 是但啦,,佢都冇乜所謂架啦 ( 佢最鍾意咪係我著 d 咩囉 )
a : 你約左佢未呀......
我 ( 係喎..佢好似話唔去 )..仲有邊個去架
a : 得我同佢囉....
我 : 不如你自己約啦
a : 唔該你呀
我 : 好啦..
( 過返第2 線 )
T : 傾咁耐架
我 : a 泥架....
T : 哦
我 : 你去啦,,a 花左好多心機架啦
T : 你去我咪去囉d
( 諗左陣 )
我 : 我去呀 (比機會他們吧 )
T : 你唔返
我 : 唔返啦
T : 咁我同你一齊去啦 我 : 我大個女啦..自己去是可以的T : 唔得呀o0
我 : 點解呀
T : 乜你好唔想同我一齊咩
我 : 唔係呀...我同 a 去得架啦
T : 咁好囉

我仲係愛 T . .我知佢都愛我,亦都知道 a 愛上佢,我明白唔好同 d fd 爭仔.咁樣好似唔係咁好,so 就算我係愛 T,但都唔想同佢一齊......同埋 a 一早同我講左話鍾意 T. . .我唔想搞到好似我撬長腳.....

到唱 k 個日,我返左ive,冇去到,之後返左屋企個邊行下街咁,a 打左電話比我,話佢同 T 唱緊 k ,問我泥唔泥,仲好細聲同我講,話 T 唔開心又唔唱歌,得佢一個唱..好悶喎...唉...我就拿拿聲去啦..到左之後,T 好似好惱我咁........我坐底左就同 T 講野,之後因為 a 叫左幾個 fd 泥,好嘈,我就 sms T ,叫佢出去傾啦.....
T : 你唔泥又唔同我講聲I
我 : 咁 a 都冇叫我泥
T : 你又話你同佢一齊泥
我 : 算啦...開心d 啦..咁樣唔靚仔架
T : ( 佢笑返.啦 .. .咁就安樂 d)
我地入返去唱,我仲特登點左首「明知固犯」,叫左 T 同我唱,個個都覺得好奇,因為出左去之後返入泥,T 會咁開心,同埋佢地未聽過T唱歌,我覺得 T 唱歌唔差架,好有意思架 d 詞,我係想比佢知道我有幾痛苦,唱完之後個個都叫encorn..仲話我地好襯...超無奈呀,因為個陣 a 都係度....唱完去toilet個陣..a 同我講

a : 我真係鍾意T 架
我 : 我知呀
a : 你唔好鍾意佢呀
我 : o.知道
a : 我知佢會鍾意我架..你唔好同我爭呀
我 : 我都冇諗過同你爭 ( 因為我同你冇得比 yeah)
a : 最好啦..我相信只有我先能配得上佢AU
我 : 哦

a 講完之後..我都冇乜野,可能我唔當佢係情敵掛,因為我都知我係比唔上佢,但我唔想因為 T而冇左個 fd 呀,之前係kk...唔想再因為佢..so 我都係唔同 T 一齊啦,唱完k之後就去左影貼紙相啦,好白痴囉我同 T ,平時出街我同佢都係玩得好癲架ma,但因為阿 a 係度..so都係費事啦.............

之後我特登讓位比 a 同 T 行..但係T 唔領情囉..之後我地去左 m 記坐啦,係度傾計..我好想走架..因為我趕住去bbq..同自己學校 d 同學去...但佢地唔鍾意 a ..所以冇叫佢去.,就叫左我同 T 去,T 同我講

T : 點同 a 講呀
我 : 咪話去燒野食囉
T : 咁你呢l
我 : 返屋企囉.
T : 佢一定會跟埋去架喎
我 : 唔知呀..我實講到架
T : 咁你講先啦..一陣係巴士站等
我 : ok 啦

之後我就行左去巴士站等啦,等左陣見到佢同 a 行過泥,我問點解 a 都去,a 就曉住 T 既手話去玩下冇所謂喎,但我知T 係好無奈囉.....同埋d fd 都唔鍾意 a ,唉..一陣都唔知點好.. 成日a 都係痴住 T ...,去到個度,其他 fd見到佢同 T 泥,我相信個個都會誤會 T,我就即刻走個去同佢地講今日 d 野啦,佢地都好憎 a..佢地知原來 a 發姣要跟埋泥,我唔知點解會咁緊張同佢地解釋,只係見 T 好無奈囉,唉....

之後有人帶左骰"忠 " 去,玩大話骰喎,我冇玩到.因為我唔係好識,跟住佢地好似特登想灌醉 a 既,見到 T 都一齊玩佢,感覺好心涼呀,唔知點解呀,見到 a 醉我都冇幫佢頂,之後佢醉左開始發癲啦.....不斷講話好鍾意

我地個個唔理佢..佢訓係沙灘..而佢地就玩 true or dare,仲記得有次又係玩呢樣,個次真係唔開心,但依定唔同啦,T 對我真係好好,雖然我冇同佢一齊,但佢都好幫我,都唔明點解次次都係咁架,今次dare左佢,要佢咀一個女仔喎,我諗一定唔會係我...唉.又估錯,佢一個咀咀埋泥,個感覺好熟呀,可能係咀過好多次啦,仲咀左好耐,我推開佢渣-

班 fd 就嘩嘩聲咁,我面都紅埋呀,佢就好開心囉我睇得出,之後我又比人dare左,叫我飲酒,T 出泥幫我頂呀,勁開心呀........完全冇理過 a 囉

a 醉到行都行唔到,我地就要送佢返去,我地叫左佢阿ma落去接佢,而我同 T 就繼續玩,同埋 d fd fd,玩大話骰,但我因為唔識,所以坐埋一邊望住個海, T 就走過泥同我傾計

T : yy呀,我以前咁對你.點解你仲原諒我既
我 : 憎一個人好辛苦架
T : 我都覺我之前好唔岩..成日唔理你
我 : 唉..呢 d 都係以前既事啦
T : 我都好後悔
我 : 算啦
T : 個陣時我都知自己衰架啦..但自從個次之後,返到屋企都諗過下
我 : 諗成點呀
T : 好後悔放手......
我 : 嗯
T : 我認真架,我真係仲鍾意你
我 : ...............
T : 自從個次後,我都冇溝過女..亦都唔想比機會人..我淨係鍾意你
我 : a 都鍾意你架
T : 我知你今日唔泥..係因為 a 係你個
T : 你唔想因為咁而同 a 冇 fd 做
我 : 你講得岩呀..因為你我冇左kk冇左c..我唔想再失去呀
T : 就算係 fd 又點姐...我知你對我仲有 feel架
T : 頭先同你咀咀個陣..你都好有 feel架
我 : 係呀...咁又點
T : 但係我同你識先...又一齊過.愛情路上冇對與錯架
我 : 唉..............

我冇出聲就行左埋 d fd度..飲成支酒...T 見到佢咁,我估佢好hurt囉..,唉.......見到 T 介到隻手花哂..仲有我個名係度..好唔跳點咁...我都覺得自己醉醉地咁...之後就咩都唔知啦..一教訓醒就係屋企啦.訓醒好頭痛呀.之後阿ma同我講

ma : 琴晚有個男仔送你返泥喎
我 : 下....邊個男仔呀rp[[G1
ma : 我點知呀..白白淨..靚靚地既..啦.....佢抱你返泥
我 : 抱我 ? 點抱呀
ma : 用手抱囉( 廢話 ) 佢抱你上床既
我 : 下.....( o 哂咀 )
ma : 你唔知咩...我叫佢係度訓架..佢又唔肯.話唔好...呢件應該係好仔泥既
我 : o....
精唔精先..d集~
                                                            待續..*

 

 

                                   比人迫要我快d放埋上黎=.=""    

                                          第8集遲d再放上黎><

Howl's Moving Castle

刊登時間︰2005-08-20 12:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]