時間過得真係好快.
話咁快又考試啦.
又即係話學期就完啦.
雖然今年發生咗好多事.
但都已經成為過去.
F.2嘅日子淨番1個月到.
要珍惜.
雖然2F冇上年1A咁好玩
但下年又再分班,
2F吾會完完整整咁升上3F.
所以一定會好好珍惜黎緊嘅一個月.
--------------------------------------
回憶總是美好的