今天真係忙,一早8時便起床,一面看動畫,一面飲0荼.真想世界有72小時,本來想去圖書館
,但冇人陪我去跟著搵某人去,佢竟然話星期曰圖書館吾開我勁無奈lo(p.s.圖書館星期一先
吾開)今日星期日無野做,勁悶,忽然覺得番學都係一種吾錯的選擇去消磨時間.po一張舊圖
今日剛剛看完人地的日誌,便馬上放了兩幅圖