今日返金鐘...好累...坐85m都咁多人既點解,...星期六wo...返,到去9點1..做左一陣就叫我去買野,,,唔記得啦...今日係咁周圍走= =痴線架!!!!係銅鑼灣..我落電車啦...有個男人又係..佢一落車就行佢馬路..個人唔睇車架..仲要係紅燈wo..有架巴士衝緊埋去..佢仲唔知...好有我大叫一下[喂!!!睇車呀!!!]佢就停左...好彩..佢過左去之後都打個手細俾我話唔該^^香港d人都幾冇人性..睇住個人差d俾車撞都可以好似唔知咁....- -'真係..唉...今日又開夜...累xnnnn個做到9點走人~去左幫包姐收店..哈..我幾鬼好人呀~係佢到圓左副超...有名架...佢未來戰士眼鏡...幾勁呀...之後返左馬鞍到食野~我未食飯呀..囷時都10點幾喇!!!飽野就走人...好想落街睇女呀,,,因為返工真係好悶...個社交生活...唔係話悶既返工...唉....真係要睇下有痛工玩先!!!kakaka~
|