如題啦.-_-!
甘日1番學好多人都衰左@0@!
我係度為你地默哀1分鍾..(過左了-__-')
算啦-_-..過去已經過去.再想也沒用..
未來材是最重要~_~希望你地睇開d- -
晴姐.希姐.別心灰!!!!老子1萬分支持你地\口/!!(沖呀!)
之後去左游水@0@..宏B冇帶身份證..
比人以為味夠碎數..笑死我-_-..
搞到我成個kai子咁..沖上去搵MAY姐老豆
點q知佢唔肯-,-..嬲尾有個伯伯肯幫手*3333*!(主會保右你..阿門)
之後就落水啦*3*!晴姐白白痴痴玩埋d深水炸-,-..(都話左你kai嫁啦-3-')
之後.見到1堆狗男女-_-..係度搞..(想搞埋1份-,-v)
之後去左個1.90既池..超高- -..我都唔夠高 /3333\..
晴姐差d屎-,-...最尾去左bb池..有某位人士..係個度放水- -'(嘔心-__-!!!!)
本身要去同德信班人食飯既-_-..不過我推左~_~..
最中走左..去食kfc ^3333^...之後狂爆泠gag-,-..
最後散band ~___~'
麟少金句:人生只不過係個過程..就算有冇選擇又何妨呢~_~
報告完畢。0。'
|