琴晚因為12:45左右去到新麗華
怕唔知醒ga我又一次決定唔訓教
一直對住部電腦對到天光..
9點幾ga時候我番左屋企執野(原本係呀ma到)
執左野之後就向新麗華進發
去到之後一望
發現23旅真係好多人..
因為23 ga都戴上旅巾
所以超易睇..
等到全部人到齊之後就上車
去到九澳之後一組組禁攞物資上山
之前訓練營果時又不停落雨
而家聯旅camp又暴曬..
超痛苦..
搬到上去之後就升旗再起營
起哂營之後相信係因為時間太多
搵左嚴少出來帶game
老實講其實佢講解d game ga時候我原全唔明
之後嚴少搵左個人出來表演(唔記得左第幾旅)
表演用個鼻吹氣球(雖然真係好核突 不果真係幾勁= =..)
之後嚴少冇啦啦加入左係度吹
再之後好多工作人員都加入埋(真係好好玩咩= =..)
睇佢地玩完後就一齊落左去bbq(又bbq= =..)
一開始都好似透唔起個爐
搞左ok耐先搞掂
之後大家一齊bbq~
bbq中間發生左小插曲(略過e part)
大家都bbq完就上番營區
之後好似係營區逗留左一陣(唔多記得..)
就去左camp fire果度(唔知有冇串錯)
我相信最亂應該係撐撐舞(唔記得左係咪)同第9,10組果兩個
都算係ok好玩la(雖然有d人冇玩過)
之後係度教唔同版ga求雨歌(好想學哂佢)
我覺得係e個camp d後勤好慘 好似李x誠禁
我地玩緊ga時候佢不停要出去加柴
不管我有冇誇大都好
本人想係度講句"唔該哂你地"同"辛苦哂你地"(順便同領袖講埋)
玩完之後番左營區
執左一陣野同吹左陣水
就去左廁所沖涼
係廁所到又發生左小插曲(本人太懶唔想打)
之後大家去左打啤牌 又係輸哂冇win過...
跟住領袖叫d人來分水(超口乾..)
分完水後我就番我個營訓係到睇星星
睇左一陣就關哂燈同趕人入營(好似.....)
d人係個營到一陣就出左去坐
女仔果邊d人都出哂來
係度話講鬼故wo 連趕人入營ga人都過埋來
點知d人係哂度佢地又唔講
結果趙x杰佢講左d爛笑話(超爛)
之後我見佢地都冇野講
跟著我就番左入左營訓教 |