Andy Lei
生命中,不斷的有人離開或進入。 於是,看見的,看不見了。
記住的,遺忘了。生命中,不斷的有得到和失落。

於是,看不見的,看見了。
遺忘的,記住了。然而,看不見的,是不是就等於不存在?
記住的,是不是永遠不會消失?
hy3yu1000
暱稱: RocK-A
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2018-02-15
2018-01-27
2018-01-07
2016-04-05
2016-03-21
文章分類
全部 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 157
留言總數: 794
今日人氣: 1
累積人氣: 4324
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


2009-09-11 分類: 未分類

我又打番la

但係唔會係每日都打..

首先我先係同去左台灣ga朋友講聲:

                    努力讀書呀~

之後到我講番e排我ga悲劇史

岩岩開學就有好多人走左去讀書

有d唔開心就係正常ga..(雖然唔係識左好耐..)

加上一開始唔係幾識d同學同老師

所以上堂就多數訓教

我相信時間係可以改變我ga

但我同樣相信我須付上代價

就係堂堂都被人扣分(有d誇大成份)

之後又為左23出多左服務(需然我有d都想出)

又被選上花步..   都唔緊要

之後仲因為玩同埋課室個牆ga關係

令到隻手指差唔多成舊肉割左落黎(又有誇大成份..)

之後去左醫療室處理下傷口(佢話再深d就要連針wo..)

問個醫生幾時好番

唔知係咪佢亂講..  

佢話要月半wo..(好情況先係..)

之後番左屋企打算換膠布

點知一開d血就以9秒9 ga速度流落黎

禁我只好用原來ga膠布黏著算la..

 

而家本人只希望有多d人入23

同埋個傷口快d好番..



2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


2009-08-28 分類: 未分類

打埋今次e篇之後

我應該有排都唔會打住嫁la

多謝大家睇我個blog

 

今日我12點就起左身

睇左陣電視就出左去打波

可能係太耐冇打波ga關係

我覺得我今日打得好差..

打到5點左右就番左屋企

之後都冇咩做



2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


2009-08-27 分類: 未分類

點解你地個個blog都有密碼嫁= =..

 

 

今日7點幾俾呀哥嘈醒左

佢話佢要去旅行wo

叫我番屋企攞個袋俾佢

一開始我都唔肯

因為先7點幾就俾人叫醒

當然有d不爽la

不過佢叫左我好耐

禁我咪起身行番屋企攞個袋俾佢lo

之後番到呀ma屋企馬上訓左係張床度

一訓訓到5點幾先起身

之後就打機食飯

冇咩特別野搞



2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


2009-08-26 分類: 未分類

今日成8點左右先起身

起左身之後坐左陣先去刷牙洗臉

我番入營區果時行左過去問嚴少有冇幫我買水

原來佢買左之後放左係梁x俊到

嚴少真係唔該哂呀~~

係果日我依然深信支水救左我命

之後升旗

升完旗就大家一齊玩game

玩一隻超大範圍ga game

行到我死= =..

玩完之後派汽水

不果我唔知點飲好所以都係冇飲

之後大家一齊整番好個營區

4點左右就上左車

之後23大部分ga人幫手攞野去歐x明屋企

放低哂之後就一齊去come buy(超多人..)

買緊ga時候我打俾呀媽報平安

呀媽叫我幫佢買野食 ok ar

點知佢叫我去八佰伴買..

我個袋又大wo

所以咪問下佢不如去其他地方買la

不果佢堅持去八佰伴

既然你堅持 我又點會唔答應呢

之後打左俾呀哥叫佢黎車我

我打緊果時好多人say bye(唔好理係唔係同我say  la)

不可能人地走都唔say bye嫁ma

禁我就格硬用杯come buy示意bye

之後我呀哥又堅持唔想黎車我

既然你堅持 禁我都唔為難你

我想行過去ga時候

我呀媽又打俾我話唔洗我去

我諗係因為佢體諒我掛

佢話番到去叫外賣wo

禁我咪番去lo

執好野食完野就番左呀ma度

用好累好累ga手打e篇日記



2009-8-25(後補) 分類: 未分類

琴晚因為12:45左右去到新麗華

怕唔知醒ga我又一次決定唔訓教

一直對住部電腦對到天光..

9點幾ga時候我番左屋企執野(原本係呀ma到)

執左野之後就向新麗華進發

去到之後一望

發現23旅真係好多人..

因為23 ga都戴上旅巾

所以超易睇..

等到全部人到齊之後就上車

去到九澳之後一組組禁攞物資上山

之前訓練營果時又不停落雨

而家聯旅camp又暴曬..

超痛苦..

搬到上去之後就升旗再起營

起哂營之後相信係因為時間太多

搵左嚴少出來帶game

老實講其實佢講解d game ga時候我原全唔明

之後嚴少搵左個人出來表演(唔記得左第幾旅)

表演用個鼻吹氣球(雖然真係好核突   不果真係幾勁= =..)

之後嚴少冇啦啦加入左係度吹

再之後好多工作人員都加入埋(真係好好玩咩= =..)

睇佢地玩完後就一齊落左去bbq(又bbq= =..)

一開始都好似透唔起個爐

搞左ok耐先搞掂

之後大家一齊bbq~

bbq中間發生左小插曲(略過e part)

大家都bbq完就上番營區

之後好似係營區逗留左一陣(唔多記得..)

就去左camp fire果度(唔知有冇串錯)

我相信最亂應該係撐撐舞(唔記得左係咪)同第9,10組果兩個

都算係ok好玩la(雖然有d人冇玩過)

之後係度教唔同版ga求雨歌(好想學哂佢)

我覺得係e個camp d後勤好慘 好似李x誠禁

我地玩緊ga時候佢不停要出去加柴

不管我有冇誇大都好

本人想係度講句"唔該哂你地"同"辛苦哂你地"(順便同領袖講埋)

玩完之後番左營區

執左一陣野同吹左陣水

就去左廁所沖涼

係廁所到又發生左小插曲(本人太懶唔想打)

之後大家去左打啤牌 又係輸哂冇win過...

跟住領袖叫d人來分水(超口乾..)

分完水後我就番我個營訓係到睇星星

睇左一陣就關哂燈同趕人入營(好似.....)

d人係個營到一陣就出左去坐

女仔果邊d人都出哂來

係度話講鬼故wo 連趕人入營ga人都過埋來

點知d人係哂度佢地又唔講

結果趙x杰佢講左d爛笑話(超爛)

之後我見佢地都冇野講

跟著我就番左入左營訓教