終於踏入左第18年人生la~
係呢18年入面...我完全唔知自己過左d咩=.=
目標?都有ge~十分之一都未完成
學業? .....唔講la~
愛情?唉=.=...
總而之呢~有小小白活18年ge feel...
不過好彩~我都有一班fd~
當初我冇後悔過唔努力因而離開左慈幼
原因就係因為我離開左先有而家呢班fd
我冇後悔過加入童軍係因為童軍令我有更多朋友
不過~~~~~~而家先黎後悔都冇意義la@@~
以前ge我...從來都唔會為自己未來感到迷網
畢竟以前諗ge未來....米就係讀書~
不過而家就要諗埋讀邊度丫~真係幾煩...
唉~大一歲ge願望~
就係順利畢業.....減肥成功....溝到靚女!!!!(諗下好la..)
|