收到Ka Ki 's Mail,
想講呢番說話..
做人一定要不斷進步
長大了 遇到既困難當然會漸漸更多/ 更困難
理應比以前更努力 樂觀去面對
因為性命係由上帝賜給我 我連自己都沒有權利去拿走自己的命
咁不如好好活下去 這樣才有意義的
以往既傻事想法 只可以說的 沒有好好經歷人生 生死 沒有睇清楚呢個世界
體驗了 周圍人既生死 特別係結婚 和 死亡
殯儀館 去了無數次 記得以前一星期裡有五天都會去的
一點都不覺得死亡是可怕的 覺得是提醒別人生命是脆弱的 要好好珍惜
死者身邊既人 情緒 令我明白要珍惜身邊人
每天都會有人死亡 有人誕生 其實生命真奇妙
結婚 感受到身邊人既祝福 真幸福的
1050 起身 MSN 我忍唔住啦 問左細佬一個問題
不過幸運既係 佢答我既ans 令我好滿意 thanks
我幫你pray 不過你自己都要加油啦 之後仲收到佢電話
不過傾左2mins 因為我要趕時間出去飲茶同家人
爸爸同grandma 嗌交 不過infact 係grandma 錯的
1310 去小草屋搵媽媽 等到有位就打電話叫爸爸推grandma 黎
飲左$110.5 foods 好似比以前bad 左少少咁 尚可接受
之後我話要推grandma 第一次推佢 哇佢好重 重到我推到出哂汗
grandma 好心你快D Keep Fit 啦 你好鬼死重呀!! XDD
一家四口行左陣街 爸爸同grandma 返home
我陪媽媽去買豬肉 要黎弄晚餐既粥
back home sleeping computer housework
chatting with family members
1800 父母去出席表哥爺喪禮 我要睇住grandma 無去
grandma with me having dinner 小籠包 粥
sleeping computer television
|