**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2008 年 12 月 18 日  星期四   晴天


*好多雪,,>w< 分類: 未分類

琴晚又落番,,>w<

今朝番學到放學都仲落緊,,>3<

積左好多雪,,

snow fight好好玩,,xp

不過超,,@@

隻手彊哂勁查cream都爆擦,,-o-

snow相hold住先,,> <

睇住twilight校服相先啦,,xp

Twilight                              New Moon                          Eclipse                             Breaking Dawn

the twilight series!!! >3<

Twilight movie,,@w@        Bella n da Cullens,,>w<

Edward n Bella,,>3<"

套movie hk就尼上啦,,

就算唔睇本書都去睇下套movie啦,,> <

雖然本書真係正好多,,>3<

不過都要去睇,,\ . /

係fd ge就去睇啦哈哈...

哈哈真係好鐘意套校服,,xp




2008 年 12 月 14 日  星期日   晴天


`等,,>w< 分類: 未分類

今朝出門口果陣發覺落雪,,>w<

超開心,,> <

不過搞到遲到,,-3-

放學去lougheed mall,,

又同nicole,, koei去shopping,,xp

番屋企果陣搭車搭過龍,,-o-

原本15分鐘可以番到屋企,,

搞到變左個半鐘,,-o-

番到屋企睇twilight movie,,> <

唔敢買eclipse同breaking dawn因為驚有人買比我,,>3<

搞到我尼排不斷咁番睇再番睇部movie,,> <"

 

*有令相睇...=]




2008 年 12 月 10 日  星期三   晴天


`相s.. 分類: 未分類

尼排掛住睇twilight series,,

好耐好耐冇up相啦,,>3<

又有新畫作啦,,xp

睇魚,,@@

我ge偶像,, 宮崎駿,,>w<

單車,,> <

THE SNOWMAN感動左,,t wt

 

今日學校christmas spirit day,,

個個都要著/色3,,>3<



« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 90 | »