**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


`suMMer tImE,, 分類: 未分類

人氣突破3000啦...xdd

多謝KEEP住有睇我個diary ge人仔哇,, =]

今日第一日summer time,,

超早起身哇...-o-

好眼訓哇...不過好快放學...

HAPI,, =]=]=]

放學超黑仔,,

比我地撞到翁狗...

超狗囉佢真係...

趕我地是但一個走...- -"

跟住鬧到成個canteen d人望住哂...OMG...

唉唉...

今朝收到通告...

收左3張紅紙,,

搞到5月9要留堂...

嗚嗚...又會咁岩ge...T^T

聽日冇左中文連堂,,

唔洗做功課住...卡卡!

超得閒...

*多謝JIMMY sd {如水}比我...xp




2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


琴日&今日,, 分類: 未分類

KARRY生日大樂!!! =] 

今日MISS OR冇番,,

冇左堂ERS...xp

今朝一番到去比人審,, -3-

琴日同karry睇睇下書走左路...

去左McDondon...-o-

今日lunch勁多人一齊食...

3上...=]

*pO番琴日d相相先...

hehe...  哇... 

*ManDy & KarRy,, =]  (圖書館偷拍 -o-)       *勁多賓賓哇...-o- 

 *Geog!

 *係Pedestrian AREA,, not ZONE! xdd

*講電話,,  *令,,=]

*掛住講電話唔理我...T^T                         *件3好令...=]

*****************************************************************************

*NaruTo sHippUudEn THE MOVIE!,, xdd

http://www.aninaruto.com/naruto-movie/naruto-shippuden-the-movie




2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


Hehe... 分類: 未分類

今日超眼訓,,

HIST超想訓囉...-o-

放學3A打比賽,,

我又去加加油...=]

好緊張...

尖叫叫到聲沙啦...-3-

番屋企果陣撞到許崇謙,,

我諗佢應該都係睇完比賽先番...

岩岩好同一架車...

卡卡! xdd

落車撞到阿姨...

原來一直都同一架車...-3-

我諗我大概係支力得制啦...

hehe,,

聽日放假...=]



« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 90 | »